donderdag 23 mei 2013

Shoplog Kruitvat en Action

Gister zijn Imme en ik naar de stad geweest. We gingen eerst naar de kruidvat voor make-up en dat soort dingen, daarna zijn we naar de Etos gegaan daar hebben we niks gekocht. Als laatste zijn we naar de Action geweest. Ik heb maar 2 dingen gekocht een nagellakje en een douche gel. Imme had 4 dingen gekocht 3 bij de kruitvat en 1 bij de Action.


 Ik hou heel erg van lavendel en ik wou al een tijdje lavendel douche gel van kneipp maar die koste rond de €5,- het is eigelijk best goedkoop maar toch kocht ik hem steeds niet. Nu zag ik dat er ook een mini van was en die kon ik natuurlijk niet laten liggen. Deze mini douche gel kost €1,- bij de Kruidvat.















Ik zag ook nog een schattig nagellakje van essence. Hij is een beetje beige roze en is bijna wit. Hij potje ziet er best normaal uit alleen de dop is echt vreselijk lelijk, hij verpest de rest van de nagellak echt. Hij denkt niet zo heel goed maar als je 2/3 laagjes op heb is het een hele leuke nude kleur. Hij was €1,69 bij de kruitvat

sorry voor de lelijke plakresten maar de Kruidvat plakt altijd van die lelijke stickers op de artikelen. 












Imme had ook nog uit een grabbel bakje een eyeshadow palette van essence gevonden voor maar €2,50. Er zitten 6 schattige lente kleurtjes in. Het doosje ziet er heel schattig uit, hij is niet zo heel groot maar dat is wel handig als je hem ergens heen naar toe neemt. Het doosje gaat dicht door een magneetje. Dat vindt imme heel leuk. Je kan er ook heel makkelijk een leuke look mee maken omdat de kleurtjes best gevarieerd zijn. Ik ben best jaloers op imme want ik wil hem ook maar hij is er niet meer.



Imme had ook nog een oogschaduw duo van 2true alleen daar heeft ze geen foto's van.




Ze had ook nog een oogschaduw palletje van Catrice gekocht voor €5,- maar daar komt nog een review van. Nog even wachten dus.

















Bij de Action heeft imme ook nog bruine oogschaduw van Max make-up voor maar €0,59! Het is een heel simpel doosje hij is zwart met een transparante bovenkant. Zoals ik al zei is het een bruine oogschaduw. Het is een warme kleur met best veel shimmer. Wat je wel kan verwachten van zo'n goedkoop oogschaduwtje is dat hij niet zo goed pigment geeft.













Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xxx Rhea



2 opmerkingen: